Διάδρομος

Όλα όσα θα πρέπει να ξέρεις για τον κατασκευαστή και τη χώρα παραγωγής

Ένας από τους πλέον σημαντικούς παράγοντες για την ποιότητα ενός διαδρόμου είναι ο κατασκευαστής [εργοστάσιο κατασκευής] αλλά και η χώρα κατασκευής.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των διαδρόμων κατασκευάζεται σε δυο
χώρες: την Ταϊβάν και την Κίνα.


Τα εργοστάσια κατασκευής χωρίζονται σε τέσσερις [4] κύριες κατηγορίες, με την ακόλουθη κατάταξη ως προς την ποιότητα κατασκευής:
1. Εργοστάσια στην Ταϊβάν.
2. Ταϊβανέζοι κατασκευαστές με εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Κίνα.
3. Μεγάλοι Κινέζοι κατασκευαστές με εμπειρία και συνεργασία με μεγάλους οίκους.
4. Λοιποί Κινέζοι κατασκευαστές.

Οι διάδρομοι της AMILA κατασκευάζονται σε 3 Ταϊβανέζικα εργοστάσια που παράγουν για μεγάλους και επώνυμους οίκους της Αμερικής και της Ευρώπης, των οποίων τα προϊόντα είναι ανάμεσα στις καλύτερες επιλογές, σύμφωνα με τις λίστες Αμερικανικών οίκων αξιολόγησης (Dr. Treadmill κλ.π).


Ορισμένοι ενδιάμεσοι διάδρομοι AMILA και όλοι οι οικονομικοί, κατασκευάζονται στα εργοστάσια των Ταϊβανέζων κατασκευαστών που βρίσκονται στην Κίνα.


Η ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ. ΑΕΕ πιστεύει ότι παρόλο που οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια, ωστόσο εξακολουθούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους να υπολείπονται σημαντικά από αυτά των Ταϊβανέζων κατασκευαστών.

Ιμάντας Τρεξίματος

Το μέγεθος μετράει!

Στην Αμερική αλλά και στην Ευρώπη
οι διάδρομοι πουλιούνται πλέον ΟΧΙ
με βάση την Ιπποδύναμη του μοτέρ,
αλλά με βάση την διάσταση του ιμάντα
τρεξίματος.

Μέτρηση Ιπποδύναμης

Το μοτέρ είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας,
οφείλουμε όμως να είμαστε προσεκτικοί.
Υπάρχει πολύ παραπληροφόρηση όσο αφορά
την ιπποδύναμή του.
Λόγω της ιδιαιτερότητας του διαδρόμου (απαιτεί
από το μοτέρ πλήρη ισχύ μόνο για ορισμένα μόνο κλάσματα του δευτερολέπτου) η ιπποδύναμη μετριέται με πολλούς τρόπους. Έτσι έχουμε δύο τύπους ιπποδύναμης, την συνεχή και την στιγμιαία αποδιδόμενη.

Πολλοί κατασκευαστές, εκμεταλλευόμενοι αυτή τη σύγχυση, αναφέρουν σκόπιμα μόνο τη μέγιστη στιγμιαία ισχύ.

Ιπποδύναμη και Ιμάντας

Στο εμπρός μέρος του διαδρόμου βρίσκεται το μοτέρ, ο μηχανισμός ανύ-
ψωσης και ο ελεγκτής (controller).
Ο χώρος πολλές φορές είναι δεσμευτικός του μεγέθους του μοτέρ. Για ένα
μοτέρ 2Hp το ελάχιστο πλάτος του ιμάντα είναι 45cm. Εάν ο Ιμάντας είναι
στενότερος των 45cm, το πιο πιθανόν είναι η ιπποδύναμη του μοτέρ να είναι
μικρότερη από 2Hp.

Πόση σημασία έχει η ιπποδύναμη του μοτέρ σε ένα διάδρομο;

Το κόστος ενός μοτέρ μεγαλύτερης ιπποδύναμης είναι συγκριτικά μικρό ενώ το κόστος του επιπλέον βάρους, της βελτίωσης στην ακαμψία του διαδρόμου και της μεγαλύτερης άνεσης είναι πολλαπλάσιο. Το κόστος για τον κατασκευαστή προκύπτει από τη διαπλάτυνση και το βάρος του διαδρόμου και όχι από την ιπποδύναμη. Μεγαλώνοντας το πλάτος ενός διαδρόμου, μεγαλώνει αναλογικά το μήκος, ο ιμάντας, τα ρουλά και μεγαλώνει η κονσόλα που πλέον έχει πολύ περισσότερες λειτουργίες.

Ποια η διαφορά των AC μοτέρ με τα DC;

Η διαφορά έγκειται στην πηγή τροφοδοσίας τους. Τα μοτέρ AC τροφοδοτούνται με εναλλασσόμενο ρεύμα που ελέγχεται από ηλεκτρονικό κύκλωμα και πρόγραμμα (inverter). Τα μοτέρ DC τροφοδοτούνται με συνεχές ρεύμα ελεγχόμενο από ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα μετατροπής του εναλλασσόμενου ρεύματος σε συνεχές. Τα μοτέρ AC είναι πιο δυνατά, έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και θέλουν πολύ λιγότερη συντήρηση, είναι όμως πιο ακριβά και, σε συνδυασμό με τον inverter που χρησιμοποιούν, το κόστος τους είναι αυξημένο.

Δάπεδο Διαδρόμου

Εξίσου σημαντικός ποιοτικός παράγων είναι ο
κατάλληλος συνδυασμός δαπέδου, και ιμάντα
τρεξίματος, ώστε να έχουμε μικρότερη τριβή,
μικρότερη θερμοκρασία και μικρότερη καταπόνηση
του μοτέρ.

Κονσόλα

   Tα κύρια σημεία που πρέπει να ελέγξουμε σε μια κονσόλα είναι:

  • Κουμπιά κλίσης και ταχύτητας στις χειρολαβές
  • Μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων για άμεση ενημέρωση των παραμέτρων της άσκησης
  • Μπλε οθόνη για ομορφιά, αλλά και για άνετη ανάγνωση των παραμέτρων της άσκησης
  • Προγράμματα. Πρακτικώς είναι το λιγότερο αναγκαίο χαρακτηριστικό.
  • Δέκτη καρδιακών παλμών για να μπορεί να δεχθεί ζώνη καρδιακών παλμών.
  • Χειρολαβές αισθητήρων καρδιακών παλμών με εργονομική κλίση.
  • Κουπαστές από ειδικά υλικά που να μπορούν να παρέχουν προστασία.

Ιμάντας Τρεξίματος

Όσο πιο παχύς είναι ο ιμάντας τόσο πιο ανθεκτικός και άνετος
(αντικραδασμικός) γίνεται
Τα συνήθη πάχη του είναι: 1.6 -2.5mm και 3.0mm ο ορθοπεδικός.


Όλοι οι ιμάντες της AMILA, παρέχουν αντιστατική προστασία, και
διοχετεύουν το στατικό ηλεκτρισμό στη γείωση, ώστε να
προστατεύονται τα ηλεκτρονικά μέρη του διαδρόμου.
Τελευταία οι εταιρείες αυξάνουν τον ιμάντα τρεξίματος με πλασματικό
τρόπο χωρίς να αυξήσουν το πλάτος του διαδρόμου. Η αύξηση αυτή
γίνεται καταλαμβάνοντας το κενό που υπήρχε παλαιοτέρα μεταξύ του
ιμάντα και των πλαϊνών κουπαστών.
Έτσι ένας ιμάντας που παλαιοτέρα ήταν 43cm, τώρα μπορεί να φτάσει
τα 45cm μειώνοντας μόνο τα κενά.

Κύλινδροι

Όσο μεγαλύτεροι είναι οι κύλινδροι τόσο
περισσότερο βοηθούν το μοτέρ να
ανταποκριθεί στις καταπονήσεις.
Το μέγεθος των κυλίνδρων ποικίλει. Μπο-
ρούμε να τους συναντήσουμε από 48 μέχρι
100mm.
Κυλίνδρους 48mm βρίσκουμε σε μικρούς
διαδρόμους 1.25-1.50hp ενώ των 60mm
συναντούμε συνήθως σε μοτέρ 2.5hp και
άνω.
Το μέγεθος των 100mm χρησιμοποιείται
για διαδρόμους επαγγελματικής χρήσης.

1. : Μετρώντας το καθαρό μήκος του μοτέρ
2. : Μετρώντας το βάρος του μοτέρ
3. : Ζυγίζοντας ή ρωτώντας το καθαρό βάρος του διαδρόμου
Το σημαντικότερο στοιχείο είναι το πλάτος του ιμάντα τρεξίματος.
Ένας διάδρομος 2hp θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 45cm ιμάντα,
αναγκαία συνθήκη αλλά όχι και ικανή (θα μπορούσε δηλαδή να
υπάρξει ιμάντας 50cm για παράδειγμα με μοτέρ μικρότερο των 2hp).

MOBILE VERSION

Διάδρομος

Όλα όσα θα πρέπει να ξέρεις για τον κατασκευαστή και τη χώρα παραγωγής

Ένας από τους πλέον σημαντικούς παράγοντες για την ποιότητα ενός διαδρόμου είναι ο κατασκευαστής [εργοστάσιο κατασκευής] αλλά και η χώρα κατασκευής.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των διαδρόμων κατασκευάζεται σε δυο
χώρες: την Ταϊβάν και την Κίνα.


Τα εργοστάσια κατασκευής χωρίζονται σε τέσσερις [4] κύριες κατηγορίες, με την ακόλουθη κατάταξη ως προς την ποιότητα κατασκευής:
1. Εργοστάσια στην Ταϊβάν.
2. Ταϊβανέζοι κατασκευαστές με εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Κίνα.
3. Μεγάλοι Κινέζοι κατασκευαστές με εμπειρία και συνεργασία με μεγάλους οίκους.
4. Λοιποί Κινέζοι κατασκευαστές.

Οι διάδρομοι της AMILA κατασκευάζονται σε 3 Ταϊβανέζικα εργοστάσια που παράγουν για μεγάλους και επώνυμους οίκους της Αμερικής και της Ευρώπης, των οποίων τα προϊόντα είναι ανάμεσα στις καλύτερες επιλογές, σύμφωνα με τις λίστες Αμερικανικών οίκων αξιολόγησης (Dr. Treadmill κλ.π).


Ορισμένοι ενδιάμεσοι διάδρομοι AMILA και όλοι οι οικονομικοί, κατασκευάζονται στα εργοστάσια των Ταϊβανέζων κατασκευαστών που βρίσκονται στην Κίνα.


Η ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ. ΑΕΕ πιστεύει ότι παρόλο που οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια, ωστόσο εξακολουθούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους να υπολείπονται σημαντικά από αυτά των Ταϊβανέζων κατασκευαστών.

Ιμάντας Τρεξίματος

Το μέγεθος μετράει!

Στην Αμερική αλλά και στην Ευρώπη
οι διάδρομοι πουλιούνται πλέον ΟΧΙ
με βάση την Ιπποδύναμη του μοτέρ,
αλλά με βάση την διάσταση του ιμάντα
τρεξίματος.

Μέτρηση Ιπποδύναμης

Το μοτέρ είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας,
οφείλουμε όμως να είμαστε προσεκτικοί.
Υπάρχει πολύ παραπληροφόρηση όσο αφορά
την ιπποδύναμή του.
Λόγω της ιδιαιτερότητας του διαδρόμου (απαιτεί
από το μοτέρ πλήρη ισχύ μόνο για ορισμένα μόνο κλάσματα του δευτερολέπτου) η

ιπποδύναμη μετριέται με πολλούς τρόπους. Έτσι έχουμε δύο τύπους ιπποδύναμης, την συνεχή και την στιγμιαία αποδιδόμενη.
Πολλοί κατασκευαστές, εκμεταλλευόμενοι αυτή τη σύγχυση, αναφέρουν σκόπιμα μόνο τη μέγιστη στιγμιαία ισχύ.

Ιπποδύναμη και Ιμάντας

Στο εμπρός μέρος του διαδρόμου βρίσκεται το μοτέρ, ο μηχανισμός ανύ-
ψωσης και ο ελεγκτής (controller).
Ο χώρος πολλές φορές είναι δεσμευτικός του μεγέθους του μοτέρ. Για ένα
μοτέρ 2Hp το ελάχιστο πλάτος του ιμάντα είναι 45cm. Εάν ο Ιμάντας είναι
στενότερος των 45cm, το πιο πιθανόν είναι η ιπποδύναμη του μοτέρ να είναι
μικρότερη από 2Hp.

Πόση σημασία έχει η ιπποδύναμη του μοτέρ σε ένα διάδρομο;

Το κόστος ενός μοτέρ μεγαλύτερης ιπποδύναμης είναι συγκριτικά μικρό ενώ το κόστος του επιπλέον βάρους, της βελτίωσης στην ακαμψία του διαδρόμου και της μεγαλύτερης άνεσης είναι πολλαπλάσιο. Το κόστος για τον κατασκευαστή προκύπτει από τη διαπλάτυνση και το βάρος του διαδρόμου και όχι από την ιπποδύναμη. Μεγαλώνοντας το πλάτος ενός διαδρόμου, μεγαλώνει αναλογικά το μήκος, ο ιμάντας, τα ρουλά και μεγαλώνει η κονσόλα που πλέον έχει πολύ περισσότερες λειτουργίες.

Ποια η διαφορά των AC μοτέρ με τα DC;

Η διαφορά έγκειται στην πηγή τροφοδοσίας τους. Τα μοτέρ AC τροφοδοτούνται με εναλλασσόμενο ρεύμα που ελέγχεται από ηλεκτρονικό κύκλωμα και πρόγραμμα (inverter). Τα μοτέρ DC τροφοδοτούνται με συνεχές ρεύμα ελεγχόμενο από ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα μετατροπής του εναλλασσόμενου ρεύματος σε συνεχές. Τα μοτέρ AC είναι πιο δυνατά, έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και θέλουν πολύ λιγότερη συντήρηση, είναι όμως πιο ακριβά και, σε συνδυασμό με τον inverter που χρησιμοποιούν, το κόστος τους είναι αυξημένο.

Ιμάντας Τρεξίματος

Όσο πιο παχύς είναι ο ιμάντας τόσο πιο ανθεκτικός και άνετος
(αντικραδασμικός) γίνεται
Τα συνήθη πάχη του είναι: 1.6 -2.5mm και 3.0mm ο ορθοπεδικός.

Όλοι οι ιμάντες της AMILA, παρέχουν αντιστατική προστασία, και διοχετεύουν το στατικό ηλεκτρισμό στη γείωση, ώστε να προστατεύονται τα ηλεκτρονικά μέρη του διαδρόμου. Τελευταία οι εταιρείες αυξάνουν τον ιμάντα τρεξίματος με πλασματικό τρόπο χωρίς να αυξήσουν το πλάτος του διαδρόμου. Η αύξηση αυτή γίνεται καταλαμβάνοντας το κενό που υπήρχε παλαιοτέρα μεταξύ του ιμάντα και των πλαϊνών κουπαστών. Έτσι ένας ιμάντας που παλαιοτέρα ήταν 43cm, τώρα μπορεί να φτάσει τα 45cm μειώνοντας μόνο τα κενά.

Κύλινδροι

Όσο μεγαλύτεροι είναι οι κύλινδροι τόσο περισσότερο βοηθούν το μοτέρ να ανταποκριθεί στις καταπονήσεις. Το μέγεθος των κυλίνδρων ποικίλει. Μπο-
ρούμε να τους συναντήσουμε από 48 μέχρι 100mm. Κυλίνδρους 48mm βρίσκουμε σε μικρούς διαδρόμους 1.25-1.50hp ενώ των 60mm συναντούμε συνήθως σε μοτέρ 2.5hp και άνω. Το μέγεθος των 100mm χρησιμοποιείται για διαδρόμους επαγγελματικής χρήσης.

Δάπεδο Διαδρόμου

Εξίσου σημαντικός ποιοτικός παράγων είναι ο κατάλληλος συνδυασμός δαπέδου, και ιμάντα τρεξίματος, ώστε να έχουμε μικρότερη τριβή, μικρότερη θερμοκρασία και μικρότερη καταπόνηση του μοτέρ.

Κονσόλα

   Tα κύρια σημεία που πρέπει να ελέγξουμε σε μια κονσόλα είναι:

  • Κουμπιά κλίσης και ταχύτητας στις χειρολαβές
  • Μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων για άμεση ενημέρωση των παραμέτρων της άσκησης
  • Μπλε οθόνη για ομορφιά, αλλά και για άνετη ανάγνωση των παραμέτρων της άσκησης
  • Προγράμματα. Πρακτικώς είναι το λιγότερο αναγκαίο χαρακτηριστικό.
  • Δέκτη καρδιακών παλμών για να μπορεί να δεχθεί ζώνη καρδιακών παλμών.
  • Χειρολαβές αισθητήρων καρδιακών παλμών με εργονομική κλίση.
  • Κουπαστές από ειδικά υλικά που να μπορούν να παρέχουν προστασία.
Το προϊόν προστέθηκε για σύγκριση.